Medic in Romania

Avertisment!

Informațiile publicate pe acest site au doar caracter informativ și nu înlocuiesc consultația medicală. Pentru orice problemă trebuie să vă prezentați la medic!

Parteneri

Banner
Banner
Banner
Site destinat diabetului zaharat. Informatii la zi despre controlul diabetului, retinopatia diabetica, piciorul diabetic, nefropatia diabetica, sarcina la femeia cu diabet, intrebari si raspunsuri medici specialisti, etc.
Banner

Autentificare

Înregistrarea vă oferă acces la serviciile premium ale acestui portal medical. Pentru înregistrare ca medic folosiți formularul special.



Secțiunea premium este încă în teste. Dacă apar disfuncționalități le puteți raporta la contact@medicin.ro. Vă mulțumim!

Noutăţi în Ghid

    Medic în .RO vă recomandă

    Abonare RSS

    Medic în România
    Medic în Romania
    Noutăți zilnice prin e-mail:
    Veți primi un e-mail de confirmare. Nu uitați să dați click pe link-ul de confirmare.

    Presa

    Pentru publicarea comunicatelor de presă vă rugăm să ne contactați prin e-mail la presa@medicin.ro sau la telefon 0753633772.

    Cele mai citite știri

      Publicitate

      Evenimente

      No events

      Publicitate

      Banner

      Căutare medic

      Căutare cabinet


      Consumul de migdale, nuci şi alune determină o ameliorare a colesterolului

      Yahoo Messenger Imprimare
      Sâmbătă, 15 Mai 2010 09:44
      mixed_nutsConsumul de nuci, migdale şi alune determină o ameliorare a nivelului colesterolului, potrivit rezultatelor preliminare a 25 de teste clinice, publicate luni anunţă AGERPRES.
      Aceste alimente sunt bogate în proteine vegetale, mai ales acizi graşi nesaturaţi, în fibre, minerale, vitamine şi alte elemente ca antioxidanţii, precizează autorii studiului apărut luni în Archives of Internal Medicine.
      'Consumul acestor fructe face obiectul cercetărilor datorită capacităţii lor de a scădea colesterolul sanguin şi reduce astfel riscul de boli cardiovasculare', explică doctorul Joan Sabate de la Universitatea Loma Linda din California. Ea a analizat rezultatele celor 25 de teste clinice, care au implicat consumul acestor alimente, desfăşurate în şapte ţări şi la care au participat 583 persoane cu niveluri scăzute sau ridicate ale colesterolului.
      În cadrul testelor, au fost comparate datele strânse de la un grup de persoane care nu au consumat alimentele respective şi de la altul, care consumase diferite cantităţi de nuci, migdale şi alte produse echivalente. Nimeni nu lua medicamente împotriva colesterolului.
      Participanţii la studiu au consumat în medie 67 g de migdale, nuci sau alte fructe cu coajă tare pe zi, ceea ce a determinat o scădere medie cu 5,1% a nivelului total de colesterol.
      Trigliceridele, grăsimile care circulă în sânge şi provin mai ales din asimilarea corpilor graşi, a zaharurilor şi a alcoolului, au scăzut cu 10,2% la persoanele care aveau niveluri ridicate (cel puţin 150 mg/dl), dar cu mai puţin la cele cu niveluri mai mici.
      'Cel mai puternic efect al consumului de migdale, nuci şi alune a fost observat la persoanele care aveau un nivel ridicat al colesterolului rău (colesterolul LDL - lipoproteine de mică densitate), un indice de masă corporală scăzut şi un regim alimentar occidental', spun autorii studiului.
      Se recomandă astfel 'includerea acestor alimente în regimuri alimentare terapeutice pentru ameliorarea nivelului de colesterol, pentru că pot reduce riscul de boli cardiace', încheie ei.AGERPRES

       

      Adaugă comentariu


      Codul de securitate
      Actualizează

      Portal medical | Știri Medicale | Consumul de migdale, nuci şi alune determină o ameliorare a colesterolului
       
       

      DirectorWEB - worldir.info